• If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

Een kort gesprek met adviezen en richtlijnen voor de moslims door Shaykh Yahya Ibn 'Ali al-Hajoerie

تقليص
X
 
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

  • Een kort gesprek met adviezen en richtlijnen voor de moslims door Shaykh Yahya Ibn 'Ali al-Hajoerie

    Een kort gesprek met adviezen en
    richtlijnen voor de moslims
    Shaykh al-'Allaamah an-Naasih-ul-Amien Yahya Ibn 'Ali al-Hajoerie

    Vertaling: Beheer Markez Dar Alhadieth


    Inleiding

    Alle lof zij Allaah,We loven Hem, We vragen Hem om hulp en we vragen Hem om vergeving.
    En ik getuig dat niemand het recht heeft om aanbeden te worden behalve Allah Alleen,
    Zonder deelgenoten. En ik getuig dat Mohammad zijn dienaar en zijn boodschapper is: Moge de Salaah (Zegeningen) en Salaam (Vredeswensen) van Allaah op met Profeet ( Sallalahu 'alaihi wasalam ) zijn familie. Voorts.
    Shaykh al-'Allaamah an-Naasih-ul-Amien Yahya Ibn 'Ali al-Hajoerie:
    Ik geef de raad aan mezelf en degene die luisteren om goede daden te verrichten en om Allah te vrezen, want goede daden zijn ons voorraad voor Wereldsleven en het hiernamaals.

    Hier Downloaden
    http://daralhadieth.be/boeken.php?id=21

    التعديل الأخير تم بواسطة أبو حذيفة عادل المطري; الساعة 29-05-2013, 06:02 AM.
يعمل...
X