• If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

Aloloom Nederlandse Sectie

تقليص
هذا موضوع مثبت
X
X
 
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

  • Aloloom Nederlandse Sectie

    بسم الله الرحمن الرحيم


    Alle Lof zij Allah met veel lofprijzingen en zegeningen daarin; ik getuig dat niets of niemand het recht heeft om aanbeden te worden, behalve Allah als Enige, zonder vereenzelviging. En ik getuig dat Muhammad zijn Dienaar en Boodschapper is

    Voorts


    Allah heeft ons reeds begunstigd met deze gezegende rubriek in het Nederlands, om de Sunnah, kennis en onderwijzing te verspreiden op dit gezegende forum waarover wij Allah vragen om de verantwoordelijken succes te schenken voor al het goede

    Het is het eerste forum wat leeg is van onbekenden en het forum waarvan haar nut de hele wereld heeft bereikt. Op zo’n manier, dat de schrijvers,Selefie studenten (van kennis) zijn en daarin een groep van onze gezegende kennisvolle Mashâyikh mee participeert. Ook is het geprezen door onze Shaykh en vader: Abu ‘Abdirahmân Yahya bin ‘Ali al-Hajoerie – moge Allah hem beschermen. En zo ook door haar veelvoudige nuttige, kennisvolle, topics en andere zaken waarmee zij zich meer onderscheidt en reiner maakt in de methodologie, in een tijd vol met misleidingen

    Al laatst adviseer ik mijn broeders met inzet en inspanning in het nut zijn van de mensen en het kiezen van belangrijke, nuttige onderwerpen die makkelijk zijn om te begrijpen. Specifiek omdat de woorden gericht worden naar vreemdelingen waarmee het verplicht is om met zachtheid om te gegaan en zij geleerd dienen te worden in hun religieuze zaken en (daarin) geduld te hebben met hen

    Wij vragen Allah om dit gezegende forum en haar nut voort te laten bestaan voor de Islam en de Moslims


    التعديل الأخير تم بواسطة أبو حذيفة عادل المطري; الساعة 09-05-2013, 06:07 PM.

  • #2
    جزاكم الله خيرا و بارك فيكم، أسأل الله رب العرش العظيم ان يبارك في هذه الشبكة و أن ينفع بها الأسلام و المسلمين

    تعليق

    يعمل...
    X